Повернення квитків

Сервіс бронювання квитків
7 СІЧЕЙ

СЕРВІС БРОНЮВАННЯ КВИТКІВ

7 Січей

Зверніть увагу:

1. У випадку бронювання без передоплати – відміна квитка відбувається у взаємодії із вашим персональним менеджером. Ви маєте повідомити про відміну заздалегідь.

2. Для повернення вартості квитка, що придбаний по повній передоплаті, необхідно звернутися до менеджера і заповнити форму Заяви. 

Сума повернення коштів за автобусний квиток залежить від умов перевізника і часу, який залишився з моменту відправки Заяви до відправлення. Для уточнення цієї суми вам потрібно звернутися до менеджеру. Заповнюється заява, відповідно з вказанням тієї валюти, в якій було сплачено квиток – завантажити.

Ви можете розраховувати на 100% повернення вартості квитка якщо рейс було скасовано перевізником.

Звертаємо вашу увагу на те, що всі поля Заяви підлягають обов’язковому повному заповненню. Інформація повинна бути повною, відповідати дійсності та бути актуальною на момент заповнення Заяви. 

Далі потрібно відсканувати\сфотографувати заповнену Заяву і квиток та вислати нам на електронну пошту – nikopol7sich@gmail.com з темою “Повернення квитка”. 

При передоплаті карткою повернення готівковими коштами не допускається. Повернення можливе лише на карту з якої було здійснено оплату або на карту яку Ви вкажете в заяві на повернення квитка. У випадку втрати або блокування карти, з якої було здійснено оплату квитка/-ків , до заяви необхідно  додати відскановані 1 і 2 сторінки паспорта та ідентифікаційний код (або сторінку паспорта з відповідною відміткою). 

Важливо! Без надісланої заповненої Заяви квиток не підлягає скасуванню, а кошти поверненню. Строк повернення коштів займає до 10 робочих днів.